Procedura otrzymania wózka inwalidzkiego.
Musisz spełnić następujące warunki:
1. Pobierz ze strony Ministerstwa Zdrowia wniosek - ZLECENIE NA ZAOPATRZENIE W WYROBY MEDYCZNE
2. Wydrukuj wniosek i zgłoś się do swojego lekarza specjalisty aby ten wypełnił niezbędne informacje.
3. Z tak wypełnionym wnioskiem udaj się do najbliższego Wojewódzkiego Oddziału NFZ po pieczątkę i podpis na tym samym wniosku.
4. Jesli posiadasz kompletnie wypełniony wniosek skontaktuj się z nami w celu otrzymania kolejnych dokumentów
( umowa przekazania wózka) oraz uzyskania wszelkich, niezbędnych informacji dotyczących odbioru elektrycznego wózka inwalidzkiego.
Skontaktujesz się z nami poprzez:
adres e-mail: biuro@fundacjarl.pl
lub nr tel.: 790 414 415 , 537 781 143
Przekażemy Ci wszelkie niezbędne informacje dotyczące wózków oraz pomożemy w wypełnieniu dokumentów związanych z przydzieleniem elektrycznego wózka inwalidzkiego.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub obawiasz się wysyłać swoich danych osobowych w celu wypełnienia niezbędnych dokumentów zapraszamy Cię do osobistego odwiedzenia siedziby naszej Fundacji w Poznaniu, przy ul. Wagrowskiej 14.
Jeżeli jesteś osobą, która potrzebuje elektrycznego wózka inwalidzkiego zgłoś się do nas.
Udzielimy Ci wsparcia finansowego oraz pomożemy uzyskać dodatkowe dofinansowanie z NFZ.
Elektryczny wózek inwalidzki:
- przeznaczony dla osób o ograiczonej zdolności lub braku zdolności chodzenia
- prawo lub leworęczny
- posiada wszelkie niezbędne certyfikaty oraz atesty
- prosty i zrozumiały panel sterowania
- kompaktowa budowa. Zwrotność podczas jazdy
- sprężyste koła napędowe
- zasilany przez dwa akumulatory
Zadzwoń do nas, tel.: 537-781-143 a my udzielimy Ci informacji, jak taki wózek otrzymać.
FUNDACJA RAZEM ŁATWIEJ
BANK SANTANDER
05 1090 2590 0000 0001 2234 1060
Fundacja Razem Łatwiej BIURO @: biuro@fundacjarl.pl
Al. Jana Pawła II 3/11 Ul. Romana Maya 1 tel. 537 781 143 62-030 Lubon 61-371 Poznań
NIP: 781 188 48 29
KRS: 0000458348
REGON: 302413582