FUNDACJA RAZEM ŁATWIEJ
Bank PKO
34 1020 4027 0000 1902 1822 8975
Fundacja Razem Łatwiej BIURO biuro@fundacjarl.pl
Al. Jana Pawła II 3/11 Ul. Wieruszowska 12/16 +48 786 881 071
62-030 Luboń 60-166 Poznań
NIP: 7822899622 godz. otwarcia: 8:00-15:00
KRS: 0000909850
Jeżeli jesteś osobą, która potrzebuje elektrycznego wózka inwalidzkiego zgłoś się do nas.
Udzielimy Ci wsparcia finansowego oraz pomożemy uzyskać dodatkowe dofinansowanie z NFZ.
Elektryczny wózek inwalidzki:
- przeznaczony dla osób o ograiczonej zdolności lub braku zdolności chodzenia
- prawo lub leworęczny
- posiada wszelkie niezbędne certyfikaty oraz atesty
- prosty i zrozumiały panel sterowania
- kompaktowa budowa. Zwrotność podczas jazdy
- sprężyste koła napędowe
- zasilany przez dwa akumulatory
Procedura otrzymania wózka inwalidzkiego.
Musisz spełnić następujące warunki:
1. Pobierz ze strony Ministerstwa Zdrowia wniosek - ZLECENIE NA ZAOPATRZENIE W WYROBY MEDYCZNE
2. Wydrukuj wniosek i zgłoś się do swojego lekarza specjalisty aby ten wypełnił niezbędne informacje.
3. Z tak wypełnionym wnioskiem udaj się do najbliższego Wojewódzkiego Oddziału NFZ po pieczątkę i podpis na tym samym wniosku.
4. Jesli posiadasz kompletnie wypełniony wniosek skontaktuj się z nami w celu otrzymania kolejnych dokumentów
( umowa przekazania wózka) oraz uzyskania wszelkich, niezbędnych informacji dotyczących odbioru elektrycznego wózka inwalidzkiego.
Skontaktujesz się z nami poprzez:
adres e-mail: biuro@fundacjarl.pl
Przekażemy Ci wszelkie niezbędne informacje dotyczące wózków oraz pomożemy w wypełnieniu dokumentów związanych z przydzieleniem elektrycznego wózka inwalidzkiego.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub obawiasz się wysyłać swoich danych osobowych w celu wypełnienia niezbędnych dokumentów zapraszamy Cię do osobistego odwiedzenia siedziby naszej Fundacji w Poznaniu, przy ul. Wagrowskiej 14.