Procedura otrzymania wózka inwalidzkiego.

 

Musisz spełnić następujące warunki:

 

1. Pobierz ze strony Ministerstwa Zdrowia wniosek - ZLECENIE NA ZAOPATRZENIE W WYROBY MEDYCZNE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Wydrukuj wniosek i zgłoś się do swojego lekarza aby ten wypełnił niezbędne informacje.

 

3. Z tak wypełnionym wnioskiem udaj się do najbliższego Wojewódzkiego Oddziału NFZ po pieczątkę i podpis na tym samym    wniosku.

 

4. Jesli posiadasz kompletnie wypełniony wniosek skontaktuj się  z nami w celu otrzymania kolejnych  dokumentów

( umowa przekazania wózka) oraz uzyskania wszelkich, niezbędnych informacji dotyczących odbioru elektrycznego wózka inwalidzkiego.

 

Skontaktujesz się z nami poprzez:

 

adres e-mail:  wozki_fundacjarl@wp.pl

 

lub nr tel.:      790 414 415

 

Przekażemy Ci wszelkie niezbędnę informacje dotyczące naszych wózków oraz pomożemy w wypełnieniu dokumentów związanych z przydzieleniem elektrycznego wózka inwalidzkiego.

ó

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub obawiasz się wysyłać swoich danych osobowych w celu wypełnienia niezbędnych dokumentów zapraszamy Cię do osobistego odwiedzenia siedziby naszej Fundacji w Poznaniu, przy ul. Wagrowskiej 14.